1 клас
Перлинки
23.05. №.35 Регулювання соціальних взаємин у дітей, створення емоційного
комфорту та гармонізація стосунків. Гра «Кумедний малюнок» (з заплющеними очима
намалюй щось і запропонуй продовжити малюнок всім членам родини. Вправу виконуй
під музику: https://youtu.be/GRfQ16AhsiI )
Година психолога
26.05. №34 Властивості уваги та її тренування: https://youtu.be/LyPq2tQ83os .Додаткові вправи у Сlassroom.
Розвиток пізнавальної та емоційно-вольової сфери Т.К.
24.05.№67 Діагностична робота. Визначення ступеню вибірковості й стійкості
уваги. https://youtu.be/n7f1UUu-N3k Зустріч в Meet 10.15. https://meet.google.com/wyu-qeae-hpd
26.05.№68 Діагностична робота. Продуктивність запам’ятовування за допомогою
зорового аналізу. Зустріч
в Meet 12.15. https://meet.google.com/wyu-qeae-hpd
Година психолога
24.05.№34 Емоції та настрої. Намалюй веселий малюнок для підняття настрою. Фото
надіслати у Viber
0669637741. https://youtu.be/rKNzNK4c_Xs .
Корекція розвитку С. Л.
27.05. №34Активізація емоційно-вольової та комунікаційної сфери. Зустріч в Meet 09.10. https://meet.google.com/wyu-qeae-hpd
Розвиток пізнавальної та емоційно- вольової сфери М. А.
23.05. №34 Формування позитивної установки на майбутнє «Мої цілі. Мій
ідеал». Зустріч в Meet 09.10. https://meet.google.com/wyu-qeae-hpd
Година психолога
23.05.Суспільство і я. Мої соціальні ролі. https://youtu.be/VSXwlTSbY_8. Перейди за посиланням виконай тест:: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1245629
Розвиток когнітивної та емоційно - вольової сфери С. В.
25.05.№67 Усвідомлення значущих рис характеру «Мій ідеал»Зустріч в Meet 12.35 або
у Viber https://meet.google.com/wyu-qeae-hpd
27.05.№68 Окреслення кола цінностей, які формують поведінку «Мої цілі» Завдання в Сlassroom «Корекційний клас».
Немає коментарів:
Дописати коментар